Služby pre firemných zákazníkov

Nezmluvný servis

Je asi najčastejšie využívaným servisom pre malé firmy a živnostníkov. Zákazník nám oznámi svoj problém a my sa ho snažíme v čo najkratšom možnom termíne odstrániť (do 48 hodín). Buď sa to rieši výjazdom priamo k zákazníkovi , alebo nám zariadenie môže zákazník priviesť priamo do nášho servisného strediska ktoré sa nachádza na adrese Hlavná 76, 90041 Rovinka GPS (48.097833, 17.235821)

Servis vo firme

Pre firemných zákazníkov poskytujeme službu servisných výjazdov priamo k Vám. Po vyplnení nášho kontaktného formulára alebo dohode s naším servisným technikom prevedieme diagnostiku a následne všetky servisné úkony priamo na vašom pracovisku.

Najčastejšie servisné práce poskytované pre nezmluvných zákazníkov
  • SW údržba pracovných staníc
  • odvírovanie počítačov
  • inštalácia, reinštalácia OS a ostatných programov
  • čistenie vnútra počítačov – profylaktika
  • zálohovanie dát
  • údržba HW a servis IT zariadení
  • údržba a správa sieťového servera s platformou Windows
  • predaj HW a SW na mieru podľa požiadaviek zákazníka
  • zabezpečenie záchrany dát z havarovaných hardiskov
  • zabezpečenie údržby tlačiarní a dodávky spotrebného materiálu (tonerové náplne )
  • poradenstvo a konzultácie
 
Zmluvný servis

Je ideálnou službou, ktorá zaručuje pre zákazníka mať počítače pod kontrolou. Formou outsourcingu sa snažíme plne prispôsobiť potrebám každého zákazníka. Forma spolupráce, obsah prác a rozsah spolupráce je tak pri každej zákazke jedinečný.

Pri nových zákazníkoch sa snažíme najprv spraviť obhliadku jeho zariadení, ich skutkový stav a detailne sa oboznámiť s fungovaním firmy. Hlavnými informáciami pre nás je zistenie kritických miest v IT a nájsť riešenie pre lepšie zabezpečenie.

IT outsourcing – starosti na našu hlavu. Odbremeníme zákazníka od IT starostí a snažíme sa aktívnou spoluprácou nie len riešiť vzniknuté problémy, ale hlavne im predchádzať.

Pre porovnanie výhody zmluvného servisu
  Nezmluvný servis Zmluvný servis
Doba servisného zásahu do 48h napr. do 2h
vzdialený monitoring nie áno
helpdesk nie áno
telefonická podpora obmedzená áno
zapožičanie zariadenia alebo výmena vadného komponentu nie áno
Vysvetlivky

Doba servisného zásahu: je garantovaná doba do ktorej začneme riešiť Váš problém. V prípade nezmluvných zákazníkov sa snažíme začať riešiť problém do 48h, ale v prípade servisného zásahu u zmluvného zákazníka má tento vyššiu prioritu a termín na riešenie nezmluvných zákazníkov sa automaticky odkladá.

Vzdialený monitoring

Na všetkých počítačoch (s OS Windows XP a novším), je nainštalovaný rezidentný program, ktorý monitoruje “zdravie” počítača (kritické časti ako funkčný harddisk, vyťaženosť pamäte alebo procesora, atď..) a zabezpečuje jeho zálohovanie s informáciami o vykonanej úspešnosti. Súčasťou licencie je aj podrobný zoznam počítačov obsahujúc informácie o nainštalovaných programoch (SW audit) či detailnej HW konfigurácii. Pomocou tohto programu môžeme napr. monitorovať výpadky internetového pripojenia.

Helpdesk

Cez webovú stránku http://support.sideit.sk  sa dostanete do rozhrania helpdesku, kde môžete zadať váš problem (task) a podrobne sledovať jeho vyriešenie.  Ak zadáte Váš problem telefonicky, naši pracovníci túto úlohu založia do helpdesku kde neskôr môžete sledovať jeho vyriešenie. V helpdesku sa uchovávajú všetky zadané a vykonané úlohy a zákazník tak môže sledovať kto zadal problém, kedy sa vyriešil, akého PC sa daný problém týkal a prehľad vyčerpaných hodín alebo financií.

Telefonická podpora

Bez telefonickej podpory si dneska asi tažko vie zákazník predstaviť  IT starostlivosť. Naši servisní pracovníci sú tak v prípade potreby 24h k dispozícii svojim zákazníkom a snažia sa im poradiť alebo vyriešiť ich problém cez telefón.

Zapožičanie zariadenia

Pokazila sa Vám tlačiareň, notebook, monitor  alebo počítač? Pre niektorých zákazníkov nepredstaviteľná nočná mora. Pre nás bežná záležitosť. Ak disponujeme takýmto zariadením alebo PC komponentom sme ochotný ho zapožičať na dané obdobie pokým je zariadenie v oprave alebo sa neobjedná nový kus.

Najčastejšie servisné práce poskytované pre zmluvných zákazníkov
  • aktívny monitoring počítačov a notebookov, SW a HW audit
  • SW údržba pracovných staníc
  • zabezpečovanie aktuálnych updatov pre SW systémy
  • odvírovanie počítačov
  • pravidelné antivirové kotroly a update AV systémov
  • inštalácia, reinštalácia OS a ostatných programov
  • čistenie vnútra počítačov – profylaktika
  • pravidelné zálohovanie dát
  • údržba HW a servis, v prípade výpadku zapožičanie náhradného komponentu, alebo celého počítača
  • pravidelná údržba a správa sieťového servera s platformou Windows
  • správa aktívnych prvkoch počítačovej siete (menežovateľné switche, VLAN, atď…)
  • predaj HW a SW na mieru podľa požiadaviek zákazníka
  • zabezpečenie záchrany dát z havarovaných hardiskov
  • zabezpečenie údržby tlačiarní a dodávky spotrebného materiálu (tonerové náplne )
  • ostatné práce okolo výpočtovej techniky na základe dohody
  • diaľková správa pracovných staníc a servera cez počítačovú sieť internet (VPN)
  • HotLine telefonická podpora

Vyžiadajte si bezplatnú cenovú ponuku,
alebo sa nás kľudne spýtajte na čokoľvek